wtorek, 4 lipca 2017

Top 5 sztuczek przydatnych przy sesji zdjęciowej

W zwyczaju mam swoje ulubione psie sztuczki, które są przydatne podczas sesji :D 
Pewnie chcecie się dowiedzieć, jakie to są sztuczki. Zapraszam Was do czytania! A w komentarzu napiszcie jakie są Wasze ulubione psie sztuczki! ♥ 



Podstawą przy sesji jest dla mnie zostawanie na komendę, siad oraz leżeć! 

5. Sztuczka "patrz" czyli patrzenie na mnie na komendę wtedy kiedy tego wymagam, np. przy zdjęciu na odległość :) 



4. Sztuczka "vault" czyli odbicie się od pionowej powierzchni bądź brzucha. Myślę, że ulubiona ze wszystkich sztuczek Meggi, dość efektowna :)  

3. Sztuczka "suseł" często ją wykorzystujemy przy sesjach zdjęciowych :D No i przy tej sztuczce wyrabiamy mięśnie! 

2. Sztuczka "połóż głowę", wykorzystujemy takową sztuczkę przy sesji przy takiej jak na zdjęciu! 

1. Sztuczka "trzymaj", tutaj przydaje się ona np. do trzymania smyczy czy też kwiatów. Zdjęcia wychodzą przeuroczo ♥ 

Zdjęcie oznaczone nr. 1 znajduje się na stronie Falcon gdzie Meggi prezentuje zestaw obroża + smycz! 

11 komentarzy:

  1. Super post! Najczęściej do zdjęć używam sztuczki ,,poproś". Fajnie na fotach wychodzą też ukłony i machanie łapą. A ten zestaw od Falcon jest prześliczny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo! <3

      Pozdrawiamy,
      Team MegMix!

      Usuń
  2. Fajny pomysł na post. Tak od siebie dodałabym jeszcze 'wstydź się' i 'przytul'
    Pozdrawiamy!
    odszczekajtoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyśmy to umiały to zapewne pojawiłoby się tutaj :D

      Pozdrawiamy,
      Team MegMix!

      Usuń
  3. Bardzo fajny i oryginalny post. Aż sama muszę nauczyć Zafiry trzymania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że pochwalicie się na obozie czy się nauczyliście! ♥

      Pozdrawiamy,
      Team MegMix!

      Usuń
  4. U nas najczęściej używane to patrz, zostań, siad, leżeć i chodź. Sonia niestety nie wykona komendy z odległości a z bliska trudno jest równocześnie pokazywać psu o co chodzi i robić zdjęcie :D

    Pozdrawiam,
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z bliska o wiele lepiej mi się robi zdjęcia, ale jak mam jeden duży obiektyw to trudno mi z bliska zrobić zdjęcie :P

      Pozdrawiamy,
      Team MegMix!

      Usuń
  5. Teraz dociera do mnie jakimi jesteśmy nowicjuszami. Mamy jeszcze problemy z komendami na odległość. Dopiero czytając Twojego posta uświadomiłam sobie jak bardzo takie umiejętności przydałyby się podczas robienia zdjęć.

    Koniec narzekania, idziemy ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważna motywacja i efekt końcowy :D
      Trzymam kciuki, za efektowną pracę!

      Pozdrawiam,
      Team MegMix!

      Usuń
  6. U mnie najczęściej wykorzystywana jest komenda siad i zostań.
    Pozostałe sztuczki(które tu wymieniłaś) jak najbardziej się przydają
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)
    http://bobikowaty.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny, motywuje do dalszego pisania.
Zostaw link do twojego bloga z chęcią poczytam :)
Możesz Nas również zaobserwować