wtorek, 2 maja 2017

Top 7 moich ulubionych ras psów

Zaraz zamęczę Was recenzjami, więc specjalnie dla Was kolejny post z serii 'Top', ale tym razem Top 7! 



Zapraszam! 

Wszystkie rasy i ich kolejność wypisane w poście są przypadkowe (nie są wybierane typu 1 mój ulubiony, a 7 najgorszy) te wszystkie rasy są moimi ulubionymi! 


1. Bulterier, rasa uznawana za agresywną, ale ja tak nie uważam. Przy odpowiednim wychowaniu ten pies może stać się przyjacielem całego otoczenia jak i również dzieci. 
(O szkoleniu bulterierów poczytasz tutaj (kliknij) )





2. Rottweiler, rasa też w niektórych przypadkach uznawana za agresywną. Znam sporo psów, które z właścicielem startują w IPO ale i też w obi. Bardzo fajne psiaki jednak często ich życiu odbiera chłoniak złośliwy. 


Na zdjęciu Argo, wł. Anna W.


3. Border Collie, tej rasy raczej nie trzeba nikomu przedstawiać. Popularne psy trenujące sporty kynologiczne. Fajne sportowe psy, chodź niektóre źle prowadzone mogą mieć problemy. Najczęściej spotykane psy na zawodach :P 

Na zdjęciu Frea, wł. Wiktoria K. 

4. Nova Scotia Duck Tolling Retriever, jak na razie nie miałam okazji widzieć osobiście tej rasy jak pracuje, ale jeszcze dużo przede mną. Bardzo fajnie psy do pracy, przede wszystkim jako pies aportujący, płochacz i wodny. Kiedyś może pojawi się w moim stadzie! 



5. Bokser, moja pierwsza ale to pierwsza rasa która pojawiła się w domu (przed bokserem miałam same kundelki). Bardzo fajnie sprawdzają się w obi i agility. Duża część tej rasy umiera na raka (ich średni wiek to 7-9 lat). Moje dwa boksery były zupełnie odmienne charakterami, jeden dominujący a drugi uległy. 

Na zdjęciu Pongo, wł. Asia J. 

6. Pirenejski Pies Górski jedne z psów, które przeważają wielkością i wagą aby u mnie zamieszkały. Przepiękne psy a przede wszystkim rodzinne przy odpowiednim wychowaniu. 




7. Whippet, przepiękny chart angielski, wysoki, szczupły (no jak chart). Bardzo mi się podobają chodź nie wiem czy chciałabym takowego mieć. 



Na dziś to wszystko! Dziękuje za przeczytanie tego oto krótkiego posta. Dajcie znać w komentarzu czy chcielibyście post na temat "Moje ulubione Teamy"? Rozmyślam nad nim! 


Pozdrawiamy, 
Team MegMix! 

24 komentarze:

  1. Moja Frejsia! Światny Pościk!

    Fantastyczny-psi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego potrzebowałam zdjęcia! :D

      Pozdrawiamy,
      Team MegMix!

      Usuń
  2. Również uwielbiam te psy :D W przyszłości na pewno dołączy do nas Whippet, ale to kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zastanawiałam się nad Whippetem, ale obawiam się kilku rzeczy.

      Pozdrawiamy,
      Team MegMix!

      Usuń
  3. Też uważam, że bulteriery to wspaniałe psy... Może zerkniesz? beloved-shelter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam bulteriery! Zerknę! :D

      Pozdrawiamy,
      Team MegMix!

      Usuń
  4. U nas całkiem podobnie. Uwielbiam Bullki, chociaż nie ukrywam, że na mojej liście przeważają owczarki. Mirka cieszy się z pozycji na drugim miejscu, wowow :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owczarki Staroniemieckie bardzo lubię! :D Ale gdybym miała wypisać każdą rasę którą lubię zajęłoby mi to chyba z kilkanaście tygodni :P

      Pozdrawiamy,
      Team MegMix!

      Usuń
  5. Na mojej liście też są bulki, chociaż reszta całkowicie się już różni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię bulle ale nie wszystkie :p

      Pozdrawiamy,
      Team MegMix!

      Usuń
  6. Ja też uwielbiam bc i tollery ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tollerek może kiedyś będzie, ale do odległy temat!

      Pozdrawiamy,
      Team MegMix!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ohh... Może kiedyś w moim team'ie się pojawi! :D
      Imię wybrane i hodowla też, a co to będzie to zobaczymy :D

      Pozdrawiamy,
      Team MegMix!

      Usuń
  8. Czekam na post z teamami! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo będzie! :D

      Pozdrawiamy,
      Team MegMix!

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Whippety to takie fit psiaki! <3

      Pozdrawiamy,
      Team MegMix!

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Tollerki! :D

      Pozdrawiamy,
      Team MegMix!

      Usuń
  11. ja zostane przy kundelkach , naslodsze i najwierniejsze przyjacieje do konca , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie każdy pies jest najwierniejszy jak okażę się mu miłość ♥

      Pozdrawiamy,
      Team MegMix!

      Usuń
  12. U mnie na pierwszym miejscu od lat są Bordery ❤ Moje małe marzenie posiadania takiego spleśniałego BC, ale obawiam się, że szczeniak za młodu da mi popalić hehe
    Pozdrawiamy!
    odszczekajtoblog.blogspot.com
    PS Bardzo spodobal mi sie wasz blog chętnie będę zaglądać tu częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Również będę do Was zaglądać! :D
      Planowałabym kolejnego psa, ale wiem, że nie będzie mnie stać na utrzymanie trzeciego psa!

      Pozdrawiamy,
      Team MegMix!

      Usuń

Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny, motywuje do dalszego pisania.
Zostaw link do twojego bloga z chęcią poczytam :)
Możesz Nas również zaobserwować