piątek, 3 lutego 2017

Pytania od Was ~ Odpowiadamy!

Zachęcałam Was do pytań dotyczących mnie bądź Meggi. W tym poście odpowiem na każde pytania dotyczące Nas :D 

Zapraszamy! 


Dostałam trochę pytań, także zaczynajmy!


1. "Jakie macie plany treningowe?"
~ Jak na razie to trudno stwierdzić, przez moją chorobę na jakiś czas musimy odpuścić trochę

2. "Kiedy zaczynamy agility?"
~ Agility chcemy zacząć planowo od początku marca.

3. "Czy są jakieś plany na zawody?"
~ Plany na zawody są ale najpierw musimy się zmierzyć ile Meggi ma w kłębie.

4. "Czy planujecie jakiś obóz/seminarium?"
~ Tak, planujemy obóz z Miśkową w nnl oraz jakieś seminarium z Moniką Rylską ale to zobaczymy.

5. "Kiedy wpadniemy do Gdyni?"
~ Mamy plany w tym roku przyjechać na jakieś wakacje.

6. "Kiedy film z frisbee?" 
~ Dopiero kiedy fajnie ogarniemy frisbee. Myślę, że kwiecień/maj. 

7. "Czy Meggi to pół border?"
~ Nie, nie ma nic z bordera. 

8. "Jak do Ciebie trafiła?"
~ Meggi trafiła do mnie z czystego przypadku. Oglądając ogłoszenia na jednej stronie natknęłam się na ten miot szczeniaków i tak znalazła się u mnie Meggi.

9. "Dlaczego akurat imię Meggi?"
~ To imie było planowane już u mojego bordera, ale że Meggi pojawiła się pierwsza to imię zostało 
jej nadane i idealnie do Niej pasuje.

10. "Jakie miała rodzeństwo?"
~ Meggi miała rodzeństwo. Jak dobrze pamiętam były 3 suczki i 3 pieski. 

11. "Czy miałyście jakiś większy problem wychowawczy?"
~ W tej chwili mamy duży lęk przez mężczyznami, właśnie podejmujemy się takiej socjalizacji!

12. "Planujesz więcej psów?"
~ Na chwilę obecną nie. Ale plan jest na 2021 rok:p 

13. "Dlaczego akurat Meggi a nie inny pies?"
~ O tym planuje posta, także wyczekuj :D 

14. "Ulubione rasy psów?"
~ Dość trudne pytanie, mam bardzo dużo ulubionych ras psów. Są podzielone na te, które chciałabym mieć w domu lub też nie :P Jest ich sporo, także też pojawi się post na blogu :D 

15. "Co Ci sprawia największy problem w pracy z psem?"
~ Największym problemem z pracy z psami (oczywiście u niektórych psów) jest motywacja. Bez motywacji nie ma sukcesu. 
Pracując z psami schroniskowymi lubią żarcie i to jest ich motywacja. 
Pracując z Meggi motywacją są zabawki, najbardziej piłki lub jako szarpak zwykła smycz.
Pracując z drugim psem Pongiem, u niego motywacja to ogrom włożonej pracy! Obecnie jego motywacją są mięsne przysmaki. 
Przy pracy z obcymi psami bardzo trudno jest znaleźć odpowiednią motywację, ale jest to możliwe!

16. "Ulubione miejsce spacerowe?"
~ Ulubionym miejscem spacerowym jest 'Park Śląski' :) 

17. "Ulubione typy akcesoriów spacerowych?"
~ Znów trudne pytanie. Hm... Ulubionym typem akcesoriów dla mnie jest obroża półzaciskowa oraz obroża półzaciskowa łańcuszkowa + zwykła regulowana smycz.

18. "Dogfrisbee czy agility?"
~ Zależy jak na to patrzę. Raczej agility, chodź fajne jest połączenie frizgility. Dopóki nie ogarniemy dysków, nie wystartujemy w tej konkurencji.

19. "Najlepsza karma twoim zdaniem to...?"
~ Nie ma najlepszej karmy. Karm jest ogroma. Cały zwierzęcy rynek jest zapełnionymi dobrymi karmami. Obecnie Meggi jest na Purizonie :P 

20. "Ulubione zabawki Meggi?"
~ Tutaj również musisz poczekać bo będzie oddzielny post :D 

21. "Jaką lustrzanką robisz zdjęcia?"
~ Obecnie foce psy Canonem 700D + 2 obiektywy :P

22. "Co Cię motywuje do pracy z psem?"
~ Też dość ciężkie pytanie. Trudno jest na nie odpowiedzieć nie rozpisując się... 
Moją motywacją do pracy z psem na pewno jest najaranie psa. Pies musi lubić pracować.
Przede wszystkim praca na zabawki, to podstawa dla mnie. Jeżeli chodzi o motywacje to nie mam dużych wymagań :P

23. "Co Cię popchnęło do stworzenia strony i bloga?"
~ Kiedy zaczynałam jeszcze bloga z Pongiem miałam zaledwie 1000 wyświetleń i nigdy w życiu nie przypuszczałam, że mój blog osiągnie chociaż 5000 tys. wyświetleń. A na tym blogu jest ponad 9000 tys.
Drugą rzeczą to jest sława, na pewno każdy chciał/chcę być sławny w psim świecie więc i ja postanowiłam zaryzykować i się opłaciło. 
Założenie fanpage było pierwszą rzeczą jaką zrobiłam po pół roku Meggi doczekała się własnej strony, a poprzednia "Pongo&Meggi" została zablokowana przeze mnie!

24. "Jaki jest twoim zdaniem sposób na wybicie się i sukces w psim świecie?"
~ Kolejne bardzo trudne pytanie. Co osoba ma inny pogląd także postaram się tak w skrócie napisać. 
Przede wszystkim jeżeli chodzi o bloga to: ładny wygląd bloga, ciekawe i fajne posty i dobre jakościowo zdjęcia.
Jeżeli chodzi o ogólny sukces i wybicie się jako bycie "sławnym" to praca, pojawianie się w różnych miejscach np. latające psy, zawody. 

25. "Jaka jest ulubiona zabawka Meggi?"
~ Ulubiona zabawka z 5 to Liker (więcej wkrótce w nowym poście) :D 

26. "Czy Meggi ma jakiegoś PSYjaciela?"
~ Tak, a nawet kilku! Jej taką najlepszą koleżanką jest Goldenka Raja z którą prawie codziennie biegają :D 

27. "Czy czasem Obikujecie?"
~ Czasem się zdarza, ale to bardziej dla "funu"

28. "Jaka karma jest dla Meggi najlepsza?"
~ Meggi jest niejadkiem więc aby dobrać jej karmę, która jej smakuje to nie lada wyzwanie. 
W tej chwili wcina na zmianę Purizona z rybą i kurczakiem oraz Ariona z łososiem.

29. "Czy Meggi lubi testować akcesoria od firm?"
~ Ona raczej nie wie, że to robi. Ale fajnie jest testować zupełnie nowe dla Nas rzeczy :D

30. "Meggi jest bardziej do przytulania czy do sportu?"
~ I to i to! Kiedy jestem chora i nie mogę wyjść na długi spacer bądź trening nie pogardzi "leżeniem" na łóżku ze mną. Wtedy czas dla Nas jest zupełnie inny i płynie bardzo wolno. 
A jeżeli chodzi o sport, na treningach Meggi daje z siebie 101% i jest to moja prywatna torpeda <3

31. "Czy planujecie szczeniaki po Meggi?"
~ Nigdy nie było takich planów, chodź zastanawiałam się "jakie szczeniaki by po niej wyszły" ale też miała wykonaną sterylizację. 

32. "Meggi woli dysk czy tunel?"
~ Zdecydowanie tunel. Tunel to najlepsza rzecz na treningu :D

33. "Łatwo się jej robi zdjęcia?"
~ Hmm... Zależy kiedy i gdzie :P Meggi jest bardzoo cierpliwa w ciągu sesji. Chodź często jak chcę wykonać jakąś sztuczkę, zrobi wszystko za kawałek smaczka :D 

34. "Czy Meggi ma psich adoratorów?"
~ Po sterylizacji jeszcze żaden pies nie próbował jej pokryć jeżeli o to chodzi, a znajomych psiaków "samców" nie znamy dużo. 

35. "Jaki jest wasz rekord w trasie?"
~ Nie liczymy rekordów. Po prostu spędzamy wspólnie miło i przyjemnie czas :D
No chyba, że liczy się uciekanie przed dzikami? 

36. "Czy Meggi lubi dzieci?" 
~ Uwielbia tylko i wyłącznie moją siostrzenice z którą się wychowała. Jeżeli chodzi o dzieci to bardziej się ich boi, ale za smaczka da się pogłaskać chodź staram się jej nie stresować.

37. "Jak reaguje na inne psy?"
~ W tej chwili walczymy z lękiem do dużych psów... Po ataku Huskiego, ma lęk przed dużymi psami. Z małymi i średnimi dogaduje się bardzo fajnie!

38. "Czy Meggi toleruje inne zwierzaki?"
~ Tylko raz Meggi spotkała się z kotem, chodź lubi je pogonić na spacerze bądź w lesie.

39. "Meggusia ma rodzeństwo?"
~ Tak, Meggi ma rodzeństwo.

40. "Czy Meggi jest szybka?"
~ Dla mnie jest szybka, jako pies "chartowaty" torpedę ma, co jest idealne na treningach i zawodach :D 

41. "Zamierzacie wziąć udział w jakiś zawodach?" 
~ Oczywiście, plan jest w agility.

42. "Jaki jest Wasz największy problem?"
~ Nasz największy problem to lękliwość do dużych psów i ludzi, w szczególności mężczyzn. Był duży problem z zaakceptowaniem mojego taty a nie będę mówić o obcych. Meggi jest w stanie kogoś ugryźć jeżeli ktoś nie spyta się czy można pogłaskać. Bądź zaczyna szczekać.

"Biegnę do Ciebie <3 <3 <3"


Bardzo dziękujemy za przeczytanie posta i napiszcie czy spodobał Wam się taki temat posta :D 
Pozdrawiamy wraz z Meggi <3 


14 komentarzy:

  1. Najlepsza odpowiedź na punkt 35 xd
    Nie no😂 Dziki najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dziś był kontakt z dzikiem :p Ale pod blokiem xd

      Pozdrawiamy!

      Usuń
  2. Haha to ja czekam na te odpowiedzi do moich pytań :) dziki najlepsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się napisać wkrótce posty! Dziki The Best! :D

      Pozdrawiamy!

      Usuń
  3. Ciekawe odpowiedzi, przyjemnie się czytało :D Miło było lepiej Was poznać. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że post się spodobał! Zapraszamy, wkrótce kolejny ;D

      Usuń
  4. Wow, sporo tych pytań! :D
    Ja zadam jedno od siebie... Czy napiszesz, jak sprawuje się Twój aparat przy zdjęciach o psiej tematyce + obiektywach? Coś w stylu aparatu i obiektywów dla psiarza :D Byłabym mega wdzięczna, bo sama czaję się na 700d, ale nie mam 100% czy okaże się dobrym wyborem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość sporo, ale mam nadzieje że trochę Nas poznałyście :D

      Hmm... No dość ciekawy temat, przemyślę to :D Oczekuj posta za ok. tydzień/dwa tygodnie :)

      Pozdrawiamy!

      Usuń
  5. Trochę tych pytań mieliście, pewnie chwilę zajęło odpowiedzenie na wszystkie hahaha :D
    Niedługo u nas planuje taki post, ale najpierw pojawi się haul zakupowy. Już teraz zapraszam!

    http://z-zycia-owczarka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę zajęło odpisywanie :D

      Pozdrawiamy i zajrzymy na Waszą stronę ;)

      Usuń
  6. Przydatne odpowiedzi, można się dużo o was dowiedzieć :D Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Fajny taki pościk informacyjny :)

    Pozdrawiamy!
    Fantastyczny-psi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki! :D

      Pozdrawiamy,
      Team MegMix!

      Usuń

Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny, motywuje do dalszego pisania.
Zostaw link do twojego bloga z chęcią poczytam :)
Możesz Nas również zaobserwować