sobota, 28 stycznia 2017

RECENZJA: Przysmaki Natural Snack Krakvet

Tydzień temu, a dokładnie to był wtorek przyszła do Nas paczka ze sklepu zoologicznego "Krakvet". Akurat Meggi w tym czasie była na zabiegu sterylizacji to paczkę otworzyłam bez niej. Otwierając paczkę byłam bardzo zaskoczona. Bo smaki z niej wyciągałam i nie mogłam skończyć. 

Zapraszam do czytania recenzji! 


Pierwszą rzeczą jaka rzuciła się w oczy jest wygląd opakowań. 
Ładny żółty oraz papierowy kolor bardzo fajnie się prezentują. Opakowania są bardzo praktycznie bo są zamykane na zamek strunowy co jest super rozwiązaniem przed wyschnięciem przysmaków i zachowaniem ich dłuższej świeżości! Dodatkowo w każdej paczuszce jest woreczek chroniący przed wilgocią co jest fajną sprawą.


1. Co piszę firma Krakvet na temat ich produktów/snacków? 

"KRAKVET Natural Snack z kurczakiem i dorszem to pyszna przekąska stworzona z myślą o wszystkich psach bez względu na wiek. Kompozycja zawiera ponad 50% kurczaka i 40% dorsza, dzięki czemu stanowi pełnowartościowy i zdrowy przysmak. Nie zawiera natomiast żadnych sztucznych dodatków i zbóż, które mogłyby obciążać żołądek. W ten sposób powstała 100% naturalna mięsna przekąska, która dostarcza niezbędnego białka, witamin i minerałów. Mięso z ryby stanowi natomiast doskonałe źródło nienasyconych kwasów tłuszczowych. Dzięki temu Twój pupil może cieszyć się nieposkromioną energią i świetnym samopoczuciem. Ponadto unikatowa receptura wzmacnia odporność i zapewnia lśniącą i błyszczącą sierść.
Przysmaki od firmy KRAKVET mają doskonały smak, który kusi i pobudza zmysły najbardziej wybrednych psów. Świetnie sprawdzają się, jako uzupełnienie dla codziennej diety lub nagroda za wyjątkowe umiejętności."

- Czy się z tym zgadzam? 
~ ~Tak, zgadzam się. Moje psy a bardziej mój drugi pies Pongo, nie przepada za zwykłymi trenerkami. Ze względu na jego delikatny żołądek nie może jeść przysmaków ze zbożem. Natural Snack Krakvet zjadł bardzo chętnie i chciał jeszcze! Także to co piszę firma Krakvet jest prawdą. 


2. Jakie są rodzaje i smaki snacków? 



1. Natural Snack - Chicken and Cheese ~ z kurczakiem i serem
2. Natural Snack - Chicken Strip ~ kawałki kurczaka
3. Natural Snack - Chicken ~ z kurczakiem
4. Natural Snack - Duck Breast ~ z piersi kaczki
5. Natural Snack - Dogbone Twined with Chicken ~ kości zawinięte kurczakiem
6. Natural Snack - Duck Strip ~ kawałki kaczki
7. Natural Snack - Chicken and Cod ~ z kurczakiem i dorszem

___________________________________________________________________

1. Natural Snack - Chicken and Cheese ~ z kurczakiem i serem



Skład: kurczak 96,8%, sól 0,2%, ser 1,5%, sorbitol 1,5%
Analiza: białko 55%, tłuszcz 2%, popiół 3%, włókno 0,2%, wilgotność 23%

Nigdy jakoś nie miałyśmy przysmaków z serem, bo uważałam "psy tego nie ruszą". A jednak! Psy były tak zadowolone, że aż ślinka leciała! Skład jest taki jaki być powinien. Przysmaki dość trudno się łamię, ale jest to możliwe :D 
Dodam, że przysmaki mają bardzo fajny zapach i nie są tłuste co sprawia, że możemy je wziąć do kieszeni na krótki spacer!
Koszt: 12,50 zł 




















           _________________________________________________________________

2. Natural Snack - Chicken Strip ~ kawałki kurczaka



Skład: kurczak 96,8%,sól 0,2%, gliceryna 1,5%, sorbitol 1,5%
Analiza: białko 54%, tłuszcz 2%, popiół 3%, włókno 0,2%, wilgotność 18%

Przysmaki, które mają dość spore kawałki. Psiaki dostały je kiedy ja byłam zajęta sprzątaniem. Zjedzenie zajęło im zaledwie 10 minut ale były zadowolone, że aż miło się patrzyło na Nich kiedy je zjadły ;) Snacki również nie są tłuste więc można je wziąć na szybki spacer a psiak będzie zadowolony z nagrody! Jak widać na zamieszczonym zdjęciu, Meggi pierwsza była przy kradzieży :D 
Koszt: 16,90 zł



















         ________________________________________________________________

3. Natural Snack - Chicken ~ z kurczakiem



Skład: kurczak 96,8%,sól 0,2%, gliceryna 1,5%, sorbitol 1,5%
Analiza: białko 54%, tłuszcz 2%, popiół 3%, włókno 0,2%, wilgotność 18%

Bardzo fajne miękkie przysmaki, łatwo się łamią. Psiakom bardzo smakują, idealne jako nagroda przy szkoleniu! Na drugim zdjęciu Meggi ma połówkę talarka.
Koszt: 7,20 zł

















               ______________________________________________________________


4. Natural Snack - Duck Breast ~ z piersi kaczki


Skład: kaczka 96,8%,sól 0,2%, gliceryna 1,5%, sorbitol 1,5%
Analiza: białko 55%, tłuszcz 2,2%, popiół 3%, włókno 0,2%, wilgotność 23% 

Najlepsze przysmaki jeżeli chodzi o łamanie/krojenie. Najwygodniejsze paseczki. Psy za nimi szaleją, na spacerach są również fajne. 
Koszt: 12,50 zł 

















             __________________________________________________________


5. Natural Snack - DOGBONE twined with Chicken ~ kość zawinięta w kurczaka




Skład: kości 55%, kurczak 42,8%, sól 0,2%, sorbitol 1,5%
Analiza: białko 31%, tłuszcz 2,5%, popiół 4,5%, włókno 0,2%, wilgotność 18%

Przysmak taki do memłania. Kość zawinięta w mięso z kurczaka. Psy szaleją, uwielbiają takie rzeczy także super rzecz. Ale raczej jako przysmak w domu niż na pole ze względu, że pies musi to trochę pogryźć. 

Koszt: 7,20 zł 





















_________________________________________________


6. Natural Snack - Duck Strip ~ kawałki kaczki


Skład: kaczka 96,8%,sól 0,2%, gliceryna 1,5%, sorbitol 1,5%
Analiza: białko 54%, tłuszcz 2%, popiół 3%, włókno 0,2%, wilgotność 23%


Przysmaki również przeszły moje oczekiwania. Psy za nie zrobią wszystko! Uwielbiają wszystko co kolwiek ma samo mięso bez chemii! Również fajnie się urywa małe kawałki także i te na spacer będą odpowiednie. Na drugim zdjęciu Meggi akurat już była niecierpliwa, jej oczy mówią wszystko! "Mogę już?" + ten uśmiech :D 
Koszt: 12,50 zł 































_______________________________________________________


7. Natural Snack - Chicken and Cod ~ z kurczakiem i dorszem


Skład: kurczak 52,3%; sól 0.2%; skrobia 2%, gliceryna 2%; sorbitol 2%, dorsz 41,5%
Analiza: białko 30%; tłuszcz 1,8% ; popiół 2,5%; włókno 0.6%; wilgotność 23%

Te smaki to wygryw życia moich psów! Jakoś Pongo nigdy nie przepadał za rybą ale te smaki kocha! Meggi też, stoi obok mnie i prosi o więcej! To jest rewelacja. Przy jakimś zamówieniu w sklepie na 100% zakupie te smaki! 
Koszt: 12,50 zł


















____________________________________________________________________


3. Sposób podawania Natural Snack Krakvet: 

Naturalne przysmaki, podawać jako zwykłą przekąskę funkcjonalną.
Podawać do 10 sztuk dziennie. Zapewnić ciągły dostęp do wody.

4. Sposób przechowywania Natural Snack Krakvet: 

Przechowywać w chłodnym i suchym miejscu.
   Produkt niezdatny do spożycia przez ludzi.

5. Jak wyglądają wszystkie smakołyki? 
Każdy smakołyk ma inny kształt, wielkość oraz wygląd. 


6. Opakowania i ceny: 
Wielkość opakowania to równe 80g. Ale paczki są bardzo bogate w smakołyki. 
Ceny wahają się od: 7,20 zł do 16,90 zł. 
Dane ceny znajdziecie pod opisem każdego snacka! 


Snacki o smaku kurczaka - talarki

Snacki o smaku kurczaka - kawałki kurczaka


































7. Podsumowanie: 
Nadszedł czas na podsumowanie całej recenzji.
Zauważyłam same plusy, minusów brak. 

+ Smakołyki są bardzo pożądane przez psy. 
+ Żadnych reakcji uczuleniowych
+ Żadnych problemów żołądkowych
+ Super skład 
+ Dostępność produktu 
+ Nowe na rynku
+ Zamknięcie strunowe 
+ Zachęcający zapach 
+ cena do przyjęcia

Meggi i Pongo smakołyki bardzo szybko wcinały. Bardzo im one wpadły do gustu i na pewno je jeszcze zakupimy. Zostawimy sobie dwie paczki na treningi agility na, które za niedługo będziemy uczęszczać. Bardzo je polecamy! 


8. Gdzie zakupicie Natural Snack? 
- Natural Snack zakupicie w sklepie www.krakvet.pl
Dostępne są również przysmaki dla kotów. 
Zapraszamy do zakupu bo na prawdę warto!
Dodam, że kontakt z firmą jest bardzo szybki!



Chciałybyśmy bardzo podziękować firmie Krakvet za zaufanie oraz możliwość testów Snaców marki Krakvet. Miło i przyjemnie było Nam testować nowe produkty! Polecamy się na przyszłość :D I pozdrawiamy cały zespół Krakvet. 

Bardzo dziękuje za przeczytanie tej recenzji i zachęcamy do odwiedzin sklepu oraz zakupów!

Pozdrawiamy Asia & Meggi!

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajna recenzja zachęcająca do zakupu :D Jeśli będę kiedyś zamawiać na tym sklepie to chyba wybiorę Natural Snack - Duck Breast ~ z piersi kaczki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy! My też musimy zamówić bo się kończy wszystko! :D
      Pozdrawiamy!

      Usuń
  2. Mnie za to kusi kurczak z serem. Vasco bardzo lubi oba składniki, a co dopiero razem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Nas dziś poszedł ostatni kawałek a psy czekają! Musimy zakupić :D

      Pozdrawiamy!

      Usuń
  3. Naszym zdaniem kurczak z serem to zdecydowanie najlepsze połączenie. Pieski uwielbiają! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczak z serem to idealne połączenie! Meggi zajęła się ok. 5 minut, a mój drugi pies 30 sekund i nie było...

      Pozdrawiamy! :D

      Usuń
  4. Fajnie napisana recenzja i oczywiście super modelka . Zapraszam do przeczytania naszej recenzji i do obserwowania nas :D Pozdrawiamy ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Już dawno Was obserwujemy ;D

      Pozdrawiamy!

      Usuń
  5. Te smaczki wydają się bardzo fajne, taka konkurencja dla Britowskich "Let's Bite!" :D Najbardziej mi się spodobały te z kurczakiem i serem, Nela kocha to i to więc pewnie by jej posmakowały :) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre Let's Bite są tańsze. Tutaj za jedną paczkę kawałków kurczaka zapłacimy aż 16 zł. Ale myślę, że warto!

      Pozdrawiamy!

      Usuń
  6. Świetna recenzja i bardzo ładne zdjęcia. Meggi jest przeurocza <3
    Majlo też bardzo szybko wcinał te smaczki, szczególnie te z rybą.
    Będę wpadać, pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy! Każdy pies jest zadowolony z tych smaczków! Pozdrawiamy :*

      Usuń
  7. Bardzo fajna recenzja i ciekawe zdjęcia. Ostatnio Krakvet chyba przesadził z wysyłką tych smakołyków dla testerów, bo na blogach zrobił się ich nawał. Mogli to ogarnąć inaczej bo się tego na niektórych blogach nie chce nawet czytać. Co nie znaczy, że smakołyki się nie prezentują dobrze, wręcz przeciwnie. Gdy będę składać zamówienie w tym sklepie na pewno sobie o nich przypomnę.
    Pozdrawiamy, Wiktoria&Fado | Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do ilości testerów to faktycznie, ale jest to dość fajną rzeczą i dobrze, że takie współprace organizują! Pozdrawiamy!

      Usuń
  8. Super recenzja, ekstra fotki, czego chcieć więcej!
    Zapraszam w wolnej chwili na odwiedzenie naszego bloga :)

    http://z-zycia-owczarka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy! Na pewno odwiedzimy Waszego bloga ;)

      Usuń

Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny, motywuje do dalszego pisania.
Zostaw link do twojego bloga z chęcią poczytam :)
Możesz Nas również zaobserwować