.

24 stycznia 2017

Internetowy sklep zoologiczny - Bitiba! Zakupy, zaufanie, cena?

Na dziś przygotowałam dla Was recenzję sklepu zoologicznego Bitiba! Zapraszam do czytania i zakupów :D Bardzo fajny asortyment, ceny. Ze sklepu Bitiba mamy karmy, które Meggi bardzo smakują!



Jakiś czas temu nawiązałam współpracę ze sklepem zoologicznym "Bitiba". 
Także, chciałam napisać recenzje o: samym sklepie, dostawach, metodach płatności, cenach, kontakcie z firmą oraz jakości zapakowania paczek. 
Mam nadzieje, że taką recenzją zainteresuje Was sklep Bitiba i złożycie w Nim zamówienie :D 

Wraz z Meggi dostałyśmy od firmy Bitiba testowe zamówienie ;) Mogłam sobie wybrać to co chciałam za daną kwotę. Akurat bardzo fajnie się złożyło, bo poszukiwałam dobrej karmy dla Meggi i akurat trafiłam w 10 bo karma smakuje psu!


Sklepów zoologicznych jest bardzo dużo, małe osiedlowe sklepiki zostają zasłonięte dużymi firmami! Ale w sumie dobrze, ceny internetowe są o wiele, wiele lepsze. Przede wszystkim cena! Cena do jakości jest idealna! Co mnie zachęciło do współpracy ze sklepem Bitiba? 

~ Kiedyś słyszałam o tym sklepie, ale nie miałam okazji nic zamawiać bo karma mojego drugiego psa była dostępna w innym. Kiedy do naszego stada dołączyła Meggi, zaczęłam szukać coraz to innych sklepów i tak wpadłam na Bitibe! 

~ Moim zdaniem warto też polecać różne sklepy innym osobą. Właśnie dlatego piszę tego posta :) Uważam, że takie recenzje są bardzo ciekawe i dużo można z Nich wywnioskować. 

Także, zaczynajmy! Let's go!



 1. Co piszę sklep zoologiczny? 
" Dyskont zoologiczny bitiba oferuje duży asortyment artykułów top marek w najniższych cenach dla zwierząt domowych. Znajdziesz tu karmy, a także inne akcesoria dla psów i kotów. Stałe niskie ceny i promocje zapewniają zadowolenie klientów." 

~ Z tą odpowiedzią zgadzam się w 100%, ceny są jeszcze niższe niż w sklepie zooplus! Przystępne ceny i ogromny asortyment!


2. Sklep: 
Wygląd ogólny sklepu jest bardzo poukładany, bardzo fajnie znajduje się rzeczy oraz łatwo je wyszukać. Fajnym pomysłem są zakładki, gdzie osobno znajdziemy karmę dla psa/kota i przysmaki oraz akcesoria dla psa/kota. Następną zakładką jest  inne zwierzęta, promocje oraz karmy VET co bardzo przyśpiesza wybór danego produktu :D
Na pierwszej stronie znajdziemy "Promocje", "Polecane produkty", "Płatności", "Koszt wysyłki", "Kontakt".  
Bardzo fajnym pomysłem jest "Newsletter" czyli informacje i promocje wysyłane na meila. Na zdjęciu przykład jak się zapisać!







3. Dostawa : 
Dostawa ze sklepu bitiba wynosi 1-5 dni roboczych. 
Koszt dostawy poniżej 139 zł wynosi 15 zł, a koszt dostawy powyżej 139 zł jest darmowy. 
Paczkę dostarcza kurier GLS. 
Sklep informuje "Gdy tylko paczka z towarem opuści nasz magazyn zostaniesz o tym poinformowany drogą mailową. Przesyłka powinna dotrzeć do Ciebie w ciągu 2-4 dni od momentu wydania jej z naszego magazynu." 
Jest również możliwość śledzenia swojej paczki na stronie gls. 
Paczkę którą doręczył kurier jest w stanie nienaruszonym! 
MINIMALNA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA TO 25 ZŁ (bez kosztów wysyłki)!


4. Metody płatności: 
a) Dotpay - przelew natychmiastowy. Szybka, bezpieczna i wygodna forma płatności. Po złożeniu zamówienia jesteśmy przekierowywani na stronę gdzie opłacimy zamówienie.

b) Płatność kartą kredytową (Mastercard lub Visa) - pobranie pieniędzy z rachunku karty następuje w ciągu kilku dni od momentu wysłania towaru przez sklep bitiba do klienta. 

c) Przelew na polskie konto bankowe (przedpłata) - zwykły przelew. W zależności od miejsca przelewu następuje on w ciągu kilku dni. 

d) Płatność za pobraniem - koszt zamówienie uregulujemy u kuriera doręczającego przesyłkę. 


5. Ceny asortymentu i jego dostępność: 
Ceny asortymentu są bardzo dobre do jakości produktów. Sklep ma niższe ceny niż niektóre ze sklepów w których również zamawiam. Tylko tu są dostępne smaki, które Meggi uwielbia, jej ulubione karmy oraz przeróżne akcesoria, zaczynając od obroży i smyczy po zabawki i budy dla psów. W sklepie znajdziemy również klatki kennelowe oraz legowiska. Także oferta sklepu bitiba jest bardzo duża. Dostępność rzeczy jest zawsze, bardzo mało rzeczy nie ma na magazynie. Jeżeli są niedostępne to w przeciągu kilku dni pojawiają się na magazynie sklepu. Na stronie za to pojawia się natychmiast czy dany produkt jest dostępny czy został wykupiony. 



6. Kontakt z firmą Bitiba:
Kontakt ze sklepem jest błyskawiczny! Na moje meile odpisywali w ciągu 24h a nawet mniej! Kontakt jest tylko i wyłącznie w dni robocze. 
Kontakt telefoniczny: 8:00 - 16:00 
Formularz kontaktowy: 24h na dobę.



7. Jakość zapakowania i zabezpieczenia paczki: 
Paczka, w niektórych sklepach to istna masakra.
W sklepie Bitiba paczki są bardzo dobrze zapakowane, są zabezpieczone! Pewnie pytacie jak? 
Jak doszła do mnie paczka była przewiązana zieloną mocną taśmą! Taki jakby uchwyt co jest fajne w transportowaniu takiej paczki. 
Jak mogę wiedzieć, że paczka nie była otwierana? Na środku paczki (na opakowaniu) jest naklejona nalepka. Jest tam nasz adres, nazwa firmy i ewentualnie jak jest paczka za pobraniem kwota zamówienie do uregulowania u kuriera doręczającego paczkę. 
Paczka jest zaklejona mocną przeźroczystą taśmą. 
Zabezpieczenie przed uszkodzeniem?
Przy otworzeniu paczki znajdują się takie poduszki powietrzne, które chronią przed zniszczeniem! 
Paczka przyszła w stanie nienaruszonym. A Meggi już wiedziała, że to dla niej paczuszka :D 







Oto co znajdowało się w paczce od sklepu Bitiba: 

W paczce było:
- 2 kg karmy Purizon kurczak z rybą
- 1,5 kg karmy Lukullus kurczak z rybą
- różne smaki Rocco, paczek x5

Meggi jest bardzo zadowolona! Dostała swoje ulubione smaczki, a karmę uwielbia! Gorzej z Lukullusem ze względu na jego wielkość, po prostu oddam komuś kto będzie chciał wypróbować! 

Bardzo dziękujemy firmie Bitiba za możliwość współpracy!

Tu zrobisz zakupy w sklepie Bitiba: http://www.bitiba.pl

Dziękuje za przeczytanie tej recenzji o sklepie i zapraszamy na zakupy!

18 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy sklep. Może kiedyś się skuszę na coś z tego sklepu. A co do grafiki to faktycznie jest ona przejrzysta i bardzo fajna.

    Skundlowani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za komentarz! Ogromnym plusem jest minimalna kwota zamówienia. Bo czasem jest ten próg, że od 49 zł gdzie nie zawsze się chcę aż tyle zamawiać!

      Usuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie :) ale z tego co piszesz to warto się z nim zapoznać bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze, o sklepie nigdy nie słyszałam, choć często przeszukuję internety ze sklepów zoologicznych. Zazwyczaj porównuję ceny, ale przede wszystkim szukam sklepu posiadającego najwięcej produktów z mojej aktualnej listy must-have (lubię kupować za jednym zamachem).
    Co do minimalnej kwoty - lubię sklepy, w których w ogóle jej nie ma, choć należę do grona osób robiących duże zakupy (zapasy). Czasem się zdarza, że w innym sklepie muszę dokupić coś, czego nie było w poprzednim. Ciężko jest wtedy zamówić np. dwa opakowania smakołyków, jeśli jest wytyczona minimalna granica cenowa za zakupy (to tak dla przykładu). Jeśli chodzi o mnie jeszcze zwróciłam uwagę na ograniczenie opcji dostawy tylko do jednego kuriera, a szkoda.
    Poza tym... jeśli będziemy potrzebować zapasu karmy to możliwe, że skorzystamy z usług sklepu Bitiba ;)

    Pozdrawiamy, ekipa Psowate

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za swoją opinie dotyczącą kuriera. Ja właśnie wolę kuriera ze względu na szybkość a nigdy z kurierem GLS nie miałam problemów, pozdrawiamy :)

      Usuń
  4. Zamawiałam kiedyś z tego sklepu karmę dla znajomego psiaka. Nie miałam zastrzeżeń, choć ja sama mam od lat swój zaufany sklep. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię zakupy w różnych sklepach, ale ze względu na karmę Meggi po prostu tu znajduję karmy :D Pozdrawiamy!

      Usuń
  5. Bardzo fajna recenzja. Jeszcze nigdy nie słyszałam o tym sklepie. Myślę, że coś z ich asortymentu się mi przyda
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i zapraszam na zakupy bo warto! Pozdrawiamy ;)

      Usuń
  6. O sklepie kiedyś słyszałam, nawet kilka razy go przeglądałam. Jednak na dłuższą metę wydawało mi się, że jest on uboższy w kilka przedmiotów. Takie moje dziwne wrażenie. No i mnie osobiście sam wygląd się niezbyt podoba, może przez tą żółć i czerwień, która króluje w większości gazetek różnych supermarketów i nie tylko. Mam zaufanie do kilku innych sklepów i na razie zmian nie potrzebuję. Aczkolwiek recenzja przydatna i fajnie napisana :)
    Pozdrawiamy, Wiktoria&Fado | Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam jeszcze o tym sklepie. A z tego co widzę warto przejrzeć ich asortyment. Może kiedyś zrobimy tam małe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna recenzja. Po takiej dawce wiedzy na pewno zrobię kiedyś zakupy w sklepie!

    Pozdrawiamy! fantastyczny-psi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety w sklepie nie ma ulubionych przysmaków mojego Rockiego, ale recenzja ciekawa :) Meggi też podobnie jak Rocky wyczuwa, że paczka jest dla niej i chce brać czynny udział w rozpakowywaniu :D ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Meggi wraz ze mną rozpakowuje paczkę ze zdziwieniem, że nic nie można od razu zjeść! :D

      Pozdrawiamy,
      Team MegMix!

      Usuń

Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny, motywuje do dalszego pisania.
Zostaw link do twojego bloga z chęcią poczytam :)
Możesz Nas również zaobserwować

Szablon z ♥ stworzyła Oliwia