wtorek, 13 grudnia 2016

Zakończenie Social Project

Projekt "Social Project" zakończył się! Podsumowując było rewelacyjnie! Zapraszam do czytania :D 


Social Project rozpoczął się 10 listopada, a zakończył się 10 grudnia. Takie projekty to bardzo fajna sprawa i na pewno weźmiemy jeszcze raz udział w takim projekcie :D 

Jak Meggi zmieniła się po tym projekcie?
Jest trochę pewniejsza siebie, mniej boi się dużych psów, coraz ładniej się odwołuje a co najlepsze, że miała dużą ilość ruchu :D 

Jeszcze ogromnym plusem takiego projektu jest fakt, że Meggi chodzi po parku gdzie chcę, słucha się, odwołuje się od psów czy ludzi :) I nie wiem czy to rzecz z projektu czy po prostu zrobił to czas, ale pierwszy raz od roku czasu Meggi i Pongo spali razem na jednym legowisku, dla mnie było to ogromne zaskoczenie wracając do domu i zastając dwa psy tulące się do siebie i słodko śpiące, niezapomniany widok <3 

(na zdjęciu Pongo podniósł głowę, ale była położona na Meggi) 



W czasie trwania projektu wybrałyśmy się na spotkanie naszej katowickiej ekipy oraz Mikołajkowy Spacer :)

Na spotkaniu naszej katowickiej ekipy Meggi super się zachowywała, wyszalała się z psami gdzie dawno nie biegała :D A ja przy okazji obfociłam kilka psów i zakupiłam szarpaczek z Siriusa, którego Meggi pokochała :P 



Na Mikołajkowym spacerze pojawiło się ok. 60 psów +/-


Meggi dość dawno nie widziała się ze Szczotkiem, także nie było innej opcji aby nasze psy się razem bawiły. Meggi na spacerze spotkała "ludzików" mikołaja, gdzie rozdawali ulotki i nawet nie zaszczekała :D 





W ciągu trwania projektu Meggi skończyła rok, gdzie postał filmik :) Tu zobaczysz filmik

Wykonałam także przepiękne zdjęcia, wyszły bardzo fajnie także stwierdziłam że Wam je pokaże :) 



Ostatnią rzeczą jest filmik z całego SOCIAL PROJECT! 

Mam nadzieje, że się spodoba i zachęcamy do brania udziału w takich projektach :) Z wielką przyjemnością Wam polecam! Filmik z SOCIAL PROJECT zobaczysz tu!



Dziękujemy za przeczytanie postu i zapraszamy do kolejnego! :)

Pozdrawiamy Asia&Meggi



1 komentarz:

  1. Super, że dużo udało wam się osiągnąć, trzymam kciuki za dalsze sukcesy! Ślicznie wyszła na tych zdjęciach <3

    Wszystkiego najlepszego!
    www.majlus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny, motywuje do dalszego pisania.
Zostaw link do twojego bloga z chęcią poczytam :)
Możesz Nas również zaobserwować