.

15 grudnia 2016

Kilka pomysłów na prezent dla psiarza

Wiem, że post piszę dość późno aż za późno bo do wigilii zostało TYLKO 9 dni, ale jak to mówią "Lepiej później, niż wcale". Także przedstawię kilka pomysłów na fajny i ciekawy prezent dla psiarza :) 


Także zapraszam do czytania i zostawienia po sobie komentarza co o tym myślicie :) 




1. Pierwszą rzeczą jaką możecie podarować to nerka czyli saszetka. Powinna być duża aby pomieścić: telefon, przysmaki i zabawkę/i :) Nerki są dość dostępne w większej ilości sklepów :) 



2. Drugą rzeczą jest kubek termiczny, większość psiarzy trenuje różne sporty np. agility, obedience, dogfrisbee... Czasem nawet w bardzo nieprzyjemną pogodę ( -2 stopnie). Więc ciepła kawa bądź herbata umilą im ten czas a jeszcze bardziej kubek z nadrukiem ich psa :D 



3. Trzecią rzeczą jest kubek, zwykły kubek również z nadrukiem psa, psiarza :D 

Zdjęcie z bloga:http://mieszaniec.blox.pl/html



4. Czwartym prezentem jest fotoksiążka z wspomnieniami. Dla mnie są to idealne pamiątki i sama chciałabym takie coś dostać :D 

przykładowy szablon


5. Piąta rzecz jest też rewelacyjna, jest to wałek grawerowany z motywem psa. Do wyboru jest wiele ras :D 




6. Szóstą rzeczą jest "Psi dziennik, czyli bazgrołki dla psiarzy". Widziałam tą rzecz w jednym z supermarketów, także produkt godny zakupu :) 

Do kupienia w supermarkecie




Mam nadzieje, że taki post się spodobał :) Na dniach będzie post na temat prezentu dla psa :D 

Dziękuje za przeczytanie i zapraszam do ocenienia postu :) 




11 komentarzy:

  1. Ta książka "Psie bazgrołki" jest świetna! :D Musze ją w końcu kupić. Mi też, marzy się własna fotoksiażka, kto wie, może za rok sobie taką sprawię :)

    Pozdrawiam,
    Patrycja

    www.nastolatkaipies2016.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie wałek do ciasta to wygryw.
    Mignęło mi wcześniej gdzieś na fejsie, ale nawet nie szukałam, bo byłam pewna, że można kupić jedynie za granicą. A tu proszę można dostać w Polsce. Szkoda tylko, że cena już nie taka ładna ;-;
    A reszta to klasyki, które i tak bardzo chciałbym dostać :)
    http://prawiejakhusky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wałek to najlepsza rzecz, ale dość kosztowna :/

      Usuń
  3. "Psie Bazgrołki" już od jakiegoś czasu mamy i sobie bazgrołkujemy ;)
    Natomiast reszta rzeczy jest świetna, jednak my wybralibyśmy nerkę, bo wciąż jej nie mamy.
    Pozdrawiamy,
    D&T

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się psi dziennik. W jakim supermarkecie można go znaleźć? Jeszcze nigdzie się z nim nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest dostępny w Carrefourze :)

      Usuń
    2. To chyba kupię dla siebie taki prezent na święta :)

      Usuń
  5. Mi z powyższych propozycji najbardziej spodobała się fotoksiążka, bo jestem dość sentymentalna. Na drugim miejscu jest kubek, koniecznie ze sznaucerem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosimy o zmianę linku pod kubeczkiem termicznym firmy PupiLu. Prawidłowy adres to www.PupiLu.pl. Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny, motywuje do dalszego pisania.
Zostaw link do twojego bloga z chęcią poczytam :)
Możesz Nas również zaobserwować

Szablon z ♥ stworzyła Oliwia