czwartek, 8 grudnia 2016

Pierwszy rok Meggi czyli 1 year

Z racji tego, że Meggi właśnie równo dziś kończy rok postanowiłam, że napiszę posta! 



Zapraszam do czytania!


Dokładnie 8 grudnia 2015 roku na świat przyszła bardzo mała, kudłata, wielokolorowa kuleczka. Nie było w planie przygarnięcia kundelka, miał być rasowy, rodowodowy ze ZKwP pies rasy border collie. Czasem się tak dzieje, że plany się bardzo krzyżują, tak się właśnie stało w Naszym przypadku! Nie przypuszczałabym, że przeglądanie ogłoszeń na jednym ze stron da mi takie szczęście jakim było zdjęcie Meggi oraz jej rezerwacja! Najgorszym z dni było oczekiwanie na przyjazd tej tri-colorowej kuleczki puchu. 
Dzień w którym ta mała Meggi miała przyjechać to czas kiedy ciągnął się do nieskończoności, odliczanie minut do przyjazdu kulki to  niesamowite przeżycie! Aż naszła na godzina, a ja błyskawicznie się ubrałam i poszłam po taką malutką pysie mysie! 

Ten rok, a w sumie 10 miesięcy przebiegło tak szybko, że nie wierze, ze ten malutki kundelek, którym Meggi była zmienił się w prawie dorosłego psa. Przed Nami jeszcze wiele wspólnych lat razem! Ale ten rok był bardzo wyjątkowy, to w tym czasie nauczyłam się więcej od swojego psa niż sama z siebie, to z Nią poznałam wspaniałe osoby, psiarzy i to razem z Nią powstała Nasza psia ekipa spacerowa :) To ten pies, którym mogę wszędzie iść, spuścić ją bez smyczy z obawy, że ucieknie. To ten pies, który kocha piłki i zrobi dla nich wszystko. To ten pies, który kocha i nie przestanie kochać na zawsze! Najlepsze marzenie jakie mogłam sobie wymarzyć to właśnie Meggi! Idealna ale nie do końca, kocham ją NAD ŻYCIE i nie wyobrażam sobie, życia bez Niej w domu. Będąc w szkole myślę o niej kiedy ktoś inny myśli o wyjściu z przyjaciółmi do Galerii to ja właśnie rozmyślam o niej, co robi, czy jest sama, czy się bawi !

Tak właśnie jest na co dzień! Mój najlepszy wymiatacz w agility, umiejąca dużo komend, wracająca na zawołanie, lubiąca psy... 
To właśnie MEGGI !

Specjalnie na tą okazje powstał niedługi ale według mnie fajny filmik odzwierciadlający Naszą wspólną współprace i życie! 

Meggi - 1 year



Dziękuje wszystkim za te wspólnie spędzone chwilę! 
Najbardziej dziękuje Patrycji! Dzięki, że ze mną jesteś od samego początku! 




10 komentarzy:

  1. Przefajny post :D Wychowałaś Meggi na naprawdę wspaniałego psa :D
    Pozdrawiamy!
    owczarkoweperypetieelzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Meggi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulujemy roczku z Meggi!
    Naprawdę śliczna z niej sunia.
    Pozdrawiamy,
    D&T

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego NajlePsiego Meggi! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale szybko to minęło! Wszystkiego najlepszego dla Meggi! <3

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny, motywuje do dalszego pisania.
Zostaw link do twojego bloga z chęcią poczytam :)
Możesz Nas również zaobserwować