.

16 grudnia 2016

Kilka moich ulubionych blogów

Ze względu na to, że wyświetlenia z dnia na dzień się zwiększają postanowiłam napisać kolejnego posta :) Staram się pisać systematycznie!


Zapraszam do czytania! 


Nie od dziś śledzę ogromną ilość blogów, staram się czytać nowe posty, ale jest ich tak dużo, że czasem nie wyrabiam. Dziś przedstawię Wam kilka blogów, które lubię i do których warto zaglądać :) 




Dlaczego Mango? To chyba jeden blog gdzie, występującym psem jest whippet. Nie spotkałam się z blogiem gdzie ta rasa występuje. Blog ma bardzo ciekawe posty, fajny wygląd no i oczywiście Mango, przepiękny whippet :) 

Nagłówek ze strony "Mango - whippet z pasją"



Chyba najbardziej znany psi blog :D Posty są bardzo ciekawe i na pewno bardzo przydatne. Praca Ginny mi się bardzo podoba, a Natalia włożyła w to ogrom serca i pracy :) 

Nagłówek ze strony "Psi kawałek internetu" 




Obserwuje tego bloga od czasu kiedy mój brat zakupił owczarka niemieckiego. Blog jest bardzo ciekawy. Są różne recenzje, opisane wyjazdy. Dla mnie ten blog jest też przydatny, no i czytamy o codziennym życiu z owczarkiem niemieckim. 

Nagłówek ze strony "Zamerdani - Moje życie z psem rasy owczarek niemiecki."



Zula, suczka w typie aussika. Mają trochę problemów, ale ich praca mi się podoba :) Mają fajnego bloga, fajne posty i czekam na ich kolejny Social Project oraz na spotkanie być może na psim obozie :D 

Nagłówek ze strony "Czekoladowy Team"


Nie wiem czemu ale po prostu ich uwielbiam! Bardzo lubię czytać posty Dominiki, dają mi dużą motywacje. Posty są bardzo ciekawe także zapraszam ;) 



Zaczęłam ich obserwować ok. miesiąc temu, zaciekawił mnie ten blog i tak na Nim zostałam :D Fajne i ciekawe posty z pomysłami, posty są fajnie pisanie tak typowo młodzieżowo :D Fajny psiak i wygląd bloga 
Nagłówek ze strony "Kreatywnie z psem"




Dziękuje za przeczytanie posta i mam nadzieje, że się spodobał :) 


Każdą osobę chciałam przeprosić za wzięcie nagłówka, jeżeli sobie tego nie życzysz napisz do mnie a usunę nagłówek i zastąpię czym innym :) !!!



Pozdrawiamy Asia&Meggi

20 komentarzy:

  1. Ojej <3 Bardzo mi miło takie posty czytać <3 Oby z obozem wypaliło :D
    Czekoladowy Team

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za polecenie mojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wspomnienie o Psim kawałku internetu, mega mi miło! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam większość z tych blogów. Nie zawsze zostawiam na nim komentarze, ale często czytam nowe posty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za oznaczenie! :)

    Pozdrawiam, Kreatywnie z psem

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah, ah ah! Jak miło! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spodziewałam się! Dzięki. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż się dziwić, lubie whippety a Mango to taki mój ulubieniec :D

      Usuń
  8. Najlepsze blogi :) Bardzo miło się je czyta :)
    Pozdrawiam, Złoty Pies

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, najlepsze blogi! :D Pozdrawiamy

      Usuń
  9. Znam wszystkie blogi i obserwuję, tak samo jak Ty bardzo je lubię :) I chyba masz rację z tym, że Psi kawałek internetu to najpopularniejszy psi blog :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam wszystkie te blogi! A jeśli jest mowa o whippecich blogach to znam jeszcze dwa : Chart Heros i Whippecie szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo... To nie widziałam jeszcze innego charciego bloga :) Dzięki

      Usuń
  11. Czytamy praktycznie to samo :D Wszystkie te blogi bardzo miło się czyta :)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Również czytam praktycznie wszystkie te blogi, są bardzo fajne i ciekawe :)

    Pozdrawiamy: http://soniakochanasunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny, motywuje do dalszego pisania.
Zostaw link do twojego bloga z chęcią poczytam :)
Możesz Nas również zaobserwować

Szablon z ♥ stworzyła Oliwia