.

14 listopada 2016

Top 10 zdjęć, których nie widział świat!

Wpadłam na pomysł aby jako post na blogu przedstawić Wam Top 10 zdjęć, które nie zostały opublikowane! Są to zdjęcia Meggi jako szczeniaka ale i też nie do końca. 


Zapraszam do czytania! 




1. Zdjęcie zrobione przez moją mamę kiedy Meggi beztrosko spała. Miała tu ok.2 miesiące :) Kocham to zdjęcie, teraz już nie śpi tak jak wtedy. 



2. To zdjęcie jest najlepsze, oddaje urok niewinnego szczeniaka, że nic nie gryzie :) W tym czasie miała kurzą łapkę. Meggi była takim pyśkiem... Miała ok. 2 miesiące.


3. Zdjęcie autorstwa Wiktorii na pierwszym spotkaniu z Meggi. Ojj wtedy to była taka malusia, że mieściła się w to ubranko! Teraz niestety za małe. Meggi tu dość śmiesznie wyszła ale lubię to zdjęcie. Młoda miała tu ok.3 miesiące.



4.To zdjęcie jest dla mnie wyjątkowe. Robiłam je w dniu moich urodzin czyli 13 lutego. Nie zapomnę nigdy o tym zdjęciu! Meggi miała tu ok. 3 miesiące.



5. Zdjęcie ponownie zrobione przez moją mamę. Meggi miała tu ok.4 miesięcy, jej uszy były strasznie ciemne. Ale uwielbiam to zdjęcie ze względu na słodki pyszczek Meggi <3




6. Od zawsze kochałam Meggi miny, nie często się zdarzały więc to zdjęcie jest również dla mnie wyjątkowe. Meggi miała ponad 4 miesiące.



7. Fotka zrobiona w tym samym dniu co poprzednia. Nie będę się tu rozpisywać po prostu lubię to zdjęcie jak Meggi tu słodko wyszła <3 Miała tu ponad 4 miesiace.



8. Zdjęcie zrobione dzień później po poprzednim :D Widać, że słodkie miny nie odpuszczają. Te uszy ma tak superoowe, że aż <3 <3 Miała ponad 4 miesiące.



9. Zdjęcie robione z sesji na tle fotograficznym. Jej mina była tak zmęczona i znużona, że Meggi stwierdziła, że idzie spać :D Miała tu pół roku. 



10. Kocham to zdjęcie, oraz to, że Meggi czasem potrafi być taką niezdarą :D Zdjęcie ujawnia fakt, że toczącej piłki nie da się złapać :D Meggi miała tu 7 miesięcy. 




 To już wszystko na dziś. Dziękuje za przeczytanie posta, a Was serdecznie zapraszam do napisania takiego samego! Jak już go napiszesz zostaw  w komentarzu link a ja z wielką przyjemnością poczytam! 

Pozdrawiamy Asia&Meggi! :) 


9 komentarzy:

  1. Ślicznotka z niej <3
    9 zdjecie mega

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszamy:
    http://julia9876543210.blogspot.com/2016/11/top-10-zdjec.html?m=1

    😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! Na naszym blogu również pojawił się taki post : http://justbobik.blogspot.com/2016/11/10-najlepszych-zdjec-bobika.html :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są cudne! Przypomniało mi się jak moja sunia była taka malutka. Tak szybko rosną! Mój typ: fota nr.2
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj one za szybko rosną! Dopiero co miała dwa miesiące a za dwa tygodnie już roczek <3

      I dziękujemy! :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ohh... Przepraszam, ale nie można się oprzeć takim zdjęciom! <3

      Usuń

Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny, motywuje do dalszego pisania.
Zostaw link do twojego bloga z chęcią poczytam :)
Możesz Nas również zaobserwować

Szablon z ♥ stworzyła Oliwia