.

4 września 2016

RECENZJA: Gammolen Active


Nadeszła pora na kolejną recenzję! Tym razem to GAMMOLEN ACTIVE! 




Pod koniec czerwca dostałam propozycję przetestowania nowego suplementu diety dla psa, czyli Gammolen Active dla psów aktywnych, pracujących, sportowych, w okresie rozwoju i po przebytych kontuzjach. Oczywiście zgodziłam się. Po 3 dniach paczka dotarła kurierem. To co było w środku zobaczycie na filmiku :) Tak więc po 2 miesiącach wyszła recenzja i mam nadzieje, że się Wam spodoba. I zastosujecie ją u swoich psiaków :)

video

1. Co piszę producent: "Gammolen Active to dodatkowa porcja naturalnych: białek, aminokwasów (w tym BCAA), kompleks witamin, mikro- i makroelementów dla psów o zwiększonych potrzebach żywieniowych. Wzmacnia i chroni organizm psa w okresie intensywnego wysiłku fizycznego i psychicznego. 

Polecany dla psów: aktywnych, pracujących i sportowych, w okresie rozwojowym i w czasie powrotu do zdrowia" 




2. Skład 1 tabletki: Drożdże piwowarskie, pyłek kwiatowy, dwutlenek krzemu-substancja wiążąca, stearynian magnezu-substancja przeciwzbrylająca. 

3. Dawkowanie: Meggi dawka to 2 tabletki na dobę. 


4. Podawanie tabletek: Z racji tego, że Meggi jest psem, który sam tabletek nie zje jedynie w grę wchodziło podawanie jej tego do pyska, ale po pewnym czasie znalazłam inną metodę. Meggi czasami dostaje surowe mięcho lub puszki GranCarno postanowiłam rozdrabniać tabletki łyżkami i pomieszać z kawałkiem surowego mięcha (ja stosowałam mielone) i podawałam jej to w formie smakołyków :) 

KROK PO KROKU: 

(1) Rozdrabniałam łyżką o łyżkę daną ilość tabletek (tj. 2 tabletki).


(2) Mięso mielone układałam na talerz w postaci "a'la kotleta".


(3) Do środka wsypywałam rozdrobnione tabletki, następnie łyżką lub ręką mieszałam tak aby wszystko się razem połączyło. 







(4) Oczywiście podawałam psu, niestety nagrany filmik z jedzenia tabletek razem z mięskiem usunął mi się więc chociaż dodam dwa zdjęcia :) Meggi bardzo spodobała się taka forma jedzenia!





5. Efekty/rezultaty: 

Po pierwsze poprawiła się Meggi kondycja (większa ilość ruchu nie zrobiła na niej wrażenia, chodzi o obóz agility), szybciej wracała do formy po treningu, większa koncentracja na zadaniu do wykonania i oczywiście bardzo szybko wykonywała zadania oraz o wiele szybciej uczyła się nowych rzeczy. Po stosowaniu preparatu zauważyłam, że Meggi mniej się leniła, była mniej zestresowana i nie bała się nowych rzeczy.


6. Czy poleciłabyś Gammolen Active? (Miałam kilka pytań od znajomych więc tutaj się wypowiem) 
- Tak, w 100% poleciłabym Gammolen Active dla każdego psa! Czy jest to pies pracujący, sportowy, szczeniak czy też starszy psiak z problemami z wielką radością poleciłabym ten preparat! Tabletki są naturalne i nie zaszkodzą psu! Jedynie może być problem przy zjadaniu suplementów ze względu na zapach drożdży piwowarskich. 

TU ZAKUPICIE GAMMOLEN ACTIVE  

Bardzo Wam dziękuje za przeczytanie recenzji, jeżeli jesteście z niej zadowoleni zapraszam do zostawienia po sobie komentarzy, które na prawdę motywują do działania :) 

2 komentarze:

  1. Mam zamiar kupić Gammolen, ale na sierść, bo futro mojej trójki jest wszędzie. Ten Active też mi chodzi po głowie, bo potrzebuję dla mojego frisbującego Bobika jakiegoś preparatu na stawy ;)

    Pozdrawiamy justbobik.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno również zakupiliśmy Gammolen Active i jesteśmy w trakcie testowania! :D

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny, motywuje do dalszego pisania.
Zostaw link do twojego bloga z chęcią poczytam :)
Możesz Nas również zaobserwować

Szablon z ♥ stworzyła Oliwia