wtorek, 28 czerwca 2016

Przywitanie czyli pierwszy post!

Witam Was na stronie "Meggi MIX" postanowiłam założyć tego bloga aby łatwiej i wygodniej pisało mi się o wspólnym życiu z Meggi, czyli nasze zawody, debiuty, zajęte miejsca itp.







Na blogu pojawiać się będą: recenzje fajnych produktów, posty z różnymi tematami (np. choroby, sporty kynologiczne), informacje co w danym czasie się dzieje, gdzie uczęszczamy (zawody, spacery, spotkania).

Aby dowiedzieć się czegoś o Meggi zapraszam do zakładki "MEGGI"!
Aby dowiedzieć się czegoś o Mnie zapraszam do zakładki "O MNIE"!

Zapraszamy do czytania i obserwowania naszego bloga! :)

Pozdrawiamy A&M





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny, motywuje do dalszego pisania.
Zostaw link do twojego bloga z chęcią poczytam :)
Możesz Nas również zaobserwować